حقیقتی درباره توری مرغ که هیچ کس پیشنهاد نمی کند - توری مرغی به همراه قیمت توری

Wiki Article

این دوره گام مهمی در صنعت توری بافی به حساب می آید. طبق توضیحاتی از محققان و تاریخ نویسان، زره بافته شده به این شکل از ۳۰۰ سال قبل از میلاد کاربرد داشته؛ اما بعد از دوره رنسانس محبوبیت خیلی بیشتری پیدا کرده است.

زیرا هر چه توری کمتر برش بخورد. هم کار سریعتر پیش میرود. هم امکان بهم خوردن ظاهر پایانی کار کمتر است. هر چه کار در داخل تمیزتر و دقیق تر انجام شود. نتیجه کار نیز رضایت بخش تر خواهد بود.

۱۱. عایق بندی ساختمان..می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید..اینجا کلیک کنید.

از نظر تاریخچه نیز اولین استفاده از این فنس ها را مربوط به تولیدات یک آهنگر ایتالیایی می دانند که در جنگ جهانی دوم برای حفاظت از رادار ها در هنگام انفجار به کار رفته است.

در برخی موارد محدود برای تولید توری از ورق های فلزی یا ورق های گالوانیزه نیز استفاده می شود؛ بنابراین در یک دسته بندی کلی توری ها به دو دسته مفتولی (توری سیمی) و توری فلزی ورق تقسیم می‌شوند. توری فلزی انواع زیادی دارد؛ ازجمله: توری فلزی استیل، فولادی، آلومنیومی، مسی، برنجی و… .

اهمیت دوام در نصب توری مرغی امریست که به مدت زمان هدف شما جهت نگهداری از بالکن ساختمان دارد . در میان انواع توری، توری های پلاستیکی به علت عدم مقاومت کافی در برابر شرایط جوی و تابش خورشید، کم ترین دوام را دارند( توصیه می‌شود که برای نصب توری پاسیو از این مدل استفاده نشود) و پس از آنها توری های گالوانیزه و سپس فنس ها بیشترین دوام را در نمای ساختمان دارند .

صنایع مفتولی کیانی با پیشینه ای از سال ۱۳۴۵ در راستای بازرگانی و تولید انواع فنر و فروش مفتول های صنعتی در خیابان پامنار تهران تاسیس گردید و در سال ۱۳۷۵ در راستای حمایت از تولیدات داخلی نمایندگی کارخانه های داخلی را دریافت نمود و سپس برای ارایه خدمات بهتر در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز در شهرک صنعتی شمس آباد کارخانه ای در صنایع کشش مفتول راه اندازی کرد و همچنین در سال ۹۷ شروع فعالیت خود را با نام تجاری فولکا آغاز نمود

به دلیل نوع چشمه‌های توری مرغی، این توری تهویه مناسبی را برای حیوانات داخل قفس به وجود می‌آورد.

این توری ها وزن بسیار کمی دارند که باعث شده بتوان آن ها را به سادگی حمل کرد.

اگر قصد خرید تور مرغی دارید، بهتر است با کاربردهای مختلف آن آشنا شوید.

توسط شرکت آذرخش ساختمان کهن

محفوظ نگه داشتن ساختمان از ورود پرندگان یکی از موارد مهم در ساخت و معماری ساختمان می باشد که گاها مورد غفلت قرار گرفته و سبب بروز مشکلاتی برای ساکنین ساختمان می شود، یک از راه حل های دائمی جهت عدم ورود پرندگان به داخل ساختمان نصب توری مرغی در نورگیر و بالکن ساختمان می باشد .

گفتنی است توری‌های ساخته شده با مفتول گالوانیزه سرد موجود در بازار ایران عمدتا ساخت کشور چین است. 

تمیزنگه داشتن بالکن از فضولات پرندگان همیشه دغدغه ای برا خانمها می باشد. توری مرغی

Report this wiki page