بررسی این گزارش در مورد سیر جذب سلامت

Wiki Article

هیچ راه میانبر و زودبازدهی برای از بین بردن دائمی بیماری های ذهنی و جایگزین کردن ذهنیت سلامتی وجود ندارد مگر آنکه بصورت قدم به قدم برای بدست آوردن معجزه سلامتی کار کنیم و آن مسئله ها را کم کم حل کنیم.

آن‌ها را تغییر دهید. از کلماتی مانند، من زیبا هستم، من موفق هستم، من باهوش هستم، من همانند یک ستاره می‌درخشم، من بهترین هستم، من قهرمان هستم، من بی‌عیب هستم، استفاده کنید. هر کدام از این القاب مثبت راهی برای نشان دادن خودشان به شما دارند. و از این به بعد هر کسی شما را با این القاب جدید ببیند به سوی شما جذب خواهد شد.

همه ی این اتفاقات زمانی رخ داده است که فرد خودش را در مقابل آنچه می آموزد مسئول دانسته است، به جزئیات آموزش ها توجه ویژه کرده، تمرینات را جدی گرفته، به آنچه از او خواسته شده است یا آنچه درک کرده است و می دانسته باید عمل کند عمل کرده و در مقابل نتیجه های عالی را هم گرفته است.

نوشته هایی که در سایت قرار میگرین دقیقا از روی نوشته های کتابهایی که در بخش منبع ذکر شده اند تایپ و منتشر میشن.

مطمئن هستم که به زودی سلامتی ام را مجدد به دست می آورم و می توانم در کنار خانواده زندگی خوب و شادی داشته باشم.

آن قدر تیره شده بود که همه چیز در آن گم می شد! درست مثل یک اتاق تاریک که می دانی وسایلت در آن اتاق است ولی نمی توانی آنها را پیدا کنی! من هم می دانستم چه چیزهای با ارزشی را در اتاقک قلبم گذاشته ام ولی همه آنها در تاریکی قلبم گم شده بودند! آری من در قلبم افراد بسیاری را جا داده بودم، اتفاقات زیبایی را ثبت کرده بودم، حتی خدا را جا داده بودم ولی این قلب، آن قدر تیره و تار شده بود که من نمی توانستم هیچ یک را پیدا کنم، حتی خودم را هم گم کرده بودم و سراسیمه به این سو و آن سو می دویدم و به دنبال یک روزنه امید و یک نور بودم که شاید اندکی حالم را خوب کند و در این گشت و گذار طاقت فرسا یک روزنه دیدم، یک نور، یک راهنما!

تمرینات متافیزیک انرژی با طبیعت ( تشکیل تارها اتری به خواسته ها)

از آن سالها یادم می آید که در دفتری نوشته بودم دوره معجزه سلامتی و همیشه آنرا می دیدم و می خواندم و دوست داشتم روزی آنرا برگزار کنم.

راز رسیدن به عشق، سلامتی، ثروت، خوشبختی و تمام آنچه که در زندگی مطلوب شماست، در این کتاب نهفته شده است!

به نام حقیقت اگر از نتایج راضی نیستید، آن‌را تغییر دهید به راستی ما کیستیم؟ و آنگاه چیزی را دیدم که تا آن لحظه هرگز ندیده بودم اگر احساس می کنید لازم است دائما به کاری مشغول باشید و بی قرارید …

دختران نباید طوری پرورش پیدا کنند که همیشه پیرو دیگران باشند و هیچ فردیتی نداشته باشند. درواقع، دختران از سنین خردسالی باید به اندازه‌ای آزادی داشته باشند که بتوانند شخصیت خودشان را بر مبنای فردیت شکل بدهند. به‌علاوه، نباید دختران را دائما به پیروی از الگوهای رایج در جامعه وادار کرد.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دوره معجزه سلامتی، فایل رایگانِ آلارم های زندگی چیستند را گوش کنید

لازم است پس از ثبت نام در دوره، صبور باشید و درسها را تا پایان گوش دهید تا جواب سوالات خود را دریافت کرده و بتوانید مشکلاتتان را برطرف کنید.

 برای شناسایی و تغییر لينک مقاله این الگوهای غلط باید قدم به قدم درس ها را بیاموزید، درک کنید و به آنها عمل کنید تا آرام آرام به آن چیزی که انتظار آنرا دارید برسید.
جدیدتر آیا قانون جذب واقعیت دارد دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

- مهم نیست که دیگران به شما چه می‌گویند، کلمات و ایده‌ها می‌توانند دنیا را تغییر دهند. (جان کیتینگ)

در پایان سطح اول نیز یک جلسه لایو پرسش و پاسخ برگزار می شود.

ذهن خود را از هر چیزی خالی کنید. قانون جذب برای سلامتی نیازمند یک زمینه مشخص می باشد که ایجاد آن بر عهده شما است. در نظر داشته باشید که باید همیشه باوری مثبت نسبت به سلامتی خود و وضعیت زندگی تان داشته باشید.

تک تک سلولهای بدنم نمایانگر شفای کامل و شفای مادام العمر هستند.

بعد از یک هفته حال مادر خوب شد و در آنجا دختر گفت که آنها تنها آبنبات بوده اند و خبری از قرص نبوده است، پس در اینجا باور مثبت مادر نسبت به سلامتی اش، حال او را خوب کرده است.

جملات تاکیدی ثروت و توانگری توانگری جملات تاکیدی در رابطه با روزی و   خداوند تنها منشا رزق و روزی من است, نیاز نیست

دوست عزیزم، تنها راه استاد شدن در هر کاری تکرار و تمرین آن کار است. بنابراین محصولات سایت اعم از رایگان و سفارشی همگی در جای خود تاثیرگذار، آگاهی دهنده و ارزشمند هستند.

طراحی سایت و سئو:شرکت سیرن خانه رایگان‌ها محتوای‌ویژه دوره‌ها فروشگاه پروفایل

لازم است که جملات بالا و مشابه آنها را هر روز تکرار کنید تا شاهد تاثیر فوق العاده آن ها در زندگی خود باشید.

بله درست است ممکن است واقعا سرما بخورید، اما در برخی موارد، مثلا وقتی که تنها یک سردرد کوچک دارید، با تلقین اشتباه خود را واقعا مریض می کنید.

به محض اینکه مراقبه را تمام کردید، دفترچه یادداشت‌تان را باز کنید و شروع کنید به نوشتن در مورد نوری که تجربه کردید.

همیشه دوست دارم با دست پر صحبت کنم و از چیزی بگویم که انجام دادم و نتیجه گرفتم.

گروه تحقیقاتی جذب پلاس به مدیریت آقای رضا مرادخانی و همکاری سرکار خانم شیوا احمدی و سرکار خانم نسرین آگنج با هدف آموزش صحیح قانون الهی جذب تصمیم به ارائه دوره های آموزشی نمودند.

Report this wiki page